Kontrolní komise                 

Dne 7.8.2016 jsem požádala předsedkyni BD 1302 o bezodkladné pořízení úpravy sjezdu z našeho domu, a to ze zadního vchodu, kde přes stupeň se těžko vozík s člověkem dostává. 

V domě máme 2 členy družstva na vozíčku. 

Dne 15.8.2016 jsem odeslala ještě fotopřílohu k písemné žádosti o provedení bezbariérové opravy přístupového chodníku. Písemná žádost byla na úřad MO Poruba doručena osobně. 

Dostala jsem email níže uvedeného znění:

 

"Vážená paní Jelínková

 

v současné době je bohužel situace taková, že městské obvody dostávají od magistrátu minimum financí na rekonstrukce a investice a často ještě koncem roku nevíme, kolik budeme mít peněz na opravy příští rok. Možná jste zaregistrovala, že jsme proto vytvořili návrh, který podpořily další obvody, a který chceme předložit městu. Tento návrh by měl jasně vymezit, jaké peníze obvody dostanou, a hlavně by měl výrazným způsobem zvýšit finance na investice. Pokud návrh projde, budeme moci plánovat investice a rekonstrukce majetku na roky dopředu a především budeme schopni opravit mnohem více chodníků než doposud.

 

Tento poměrně dlouhý úvod považuji za důležitý, abyste pochopila, že ačkoli víme o tom, v jakém stavu chodníky v Porubě jsou, způsob financování z magistrátu nám soustavnější opravy nedovoluje. Proto se v současné době zaměřujeme pouze na opravy páteřních chodníků, tedy takových chodníků, které využívá maximum lidí. Přístupové chodníky opravujeme jen po dohodě s SBD, SVJ a dalšími majiteli nemovitostí, se kterými se domluvíme na formě spoluúčasti. Není to ideální stav, ale opravdu v současné době nemůže jednat jinak. Pokud by Vaše družstvo mělo zájem o tuto formu spolupráce, budeme rádi, když nás budete kontaktovat.

 

Přeji Vám hezký den.

 

Ing. Petr Mihálik

starosta

Úřad městského obvodu Poruba

 

Napsala jsem po obdržení emailu paní předsedkyni to, že žádat po obci úpravu chodníků byla hloupost, že stejně nebudou peníze. Tak se i stalo. Několikrát jsem upozorňovala na to, že to byla chyba žádat opravu všech chodníků ve dvoře, že chci jen úpravu schodu, buď položením dřeva nebo betonový sjezd. Nedělo se nic až 14.10.2016 jsem obdržela níže uvedený zápis. 

"Zápis o jednání z požadované realizace opravy

komunikačních ploch (chodníků) mezi domy na ul. 1.ČSAS 1302,

Pokorného 1299 - 1297 a Žilinská 1304 - 1307.

Dne 14.10.2016 proběhla pracovní schůzka v prostoru ulic 1.ČSAS 1302, Pokorného a Žilinská, kde se za účasti zástupců ÚMOb Poruba : ing. Gazda, ing. Chodura, p. Pistolas, a nájemníků okolních bytových domů p. Jedlička, p. Borowiecki, řešil neutěšený technický stav spojovacích komunikačních ploch (chodníků) o stáv. šířce 90 cm mezi uvedenými domy.

Zástupci ÚMOb Poruba (ing. Chodura), argumentovali tím, že mají k dispozici pouze limitně omezené množství finančních prostředků - cca 6 mil. CZK, které byly z rozpočtu Statutárního města Ostrava - MMO, vyčleněny na opravy a údržbu komunikací - chodníků pro pěší, na celý rok 2016 v rámci porubského obvodu, a že tyto postředky nestačí zdaleka pokrýt vše potřebné, co je nutné letos opravit. Dle sdělení ing. Gazdy, začlenění do seznamu komunikačních oprav bude provedeno v kategorii „3“, což je interně stanovený stupeň střední důležitosti oprav, (rozpětí je 1-5), zahrnutý v případném časovém horizontu do r. 2019, pakliže MMO poskytne dostatek finančních prostředků na potřebnou realizaci těchto oprav.

Otázka nutnosti, akutnosti a naléhavosti předláždění chodníků z popraskané a nevyhovující struktury monolitického betonu, který navazuje v příčném směru na bytové domy č.p. 1302 a 1299, nebyla ze strany zástupců ÚMOb akceptována, stejně tak, jako přihlédnutí ke zdravotnímu stavu místních handicapovaných obyvatel - vozíčkářů, kteří dlouhodobě žádají provedení bezbariérových přístupů ke svým domovům a odstranění nerovností z tohoto betonového povrchu.

Návrh ing.Chodury a p.Pistolase pro bytové domy samotné, pak zněl, cit :

Udělejte si ten přístupový bezbariérový chodník na své vlastní náklady, a pak jej formou darovací smlouvy můžete převést na obec“, konec cit., je zcela nepřijatelný pro všechny nájemníky těchto domů, neboť oni nejsou ani majitelé, ani správci uvedených komunikací, a nemohou tedy ani suplovat povinnosti o správě a zajištění bezpečného provozu na těchto komunikacích za vlastníka, alias za správce, který je k tomuto plnění povinností zavázán příslušnou legislativní normou.

Ovšem, realitě navzdory, jak dodal p. Pistolas : „U nás, (rozuměj Pokorného ulice), jsme si udělali přístupové chodníky na naše vlastní náklady za 180.000,- Kč, a tak obec už nemůže ani postupovat jinak, než vyžadovat finanční účast i od ostatních bytových domů na provedení oprav těch chodníků, aby měli všichni stejné podmínky“, je nesporně alibistický výrok zastupitele obce, zvoleného za ČSSD, aniž by z titulu své funkce, nota bene jako člen nejsilnější partaje na ÚMOb Poruba, požádal své stranické kolegy v řídících funkcích a orgánech obce, či města, o větší pochopení při přerozdělování finančních prostředků na tyto potřebné účely.

Námitka o tom, že bytové domy přece těžce neskládají své finanční prostředky do fondů oprav proto, aby je používali na opravu a údržbu cizího majetkového vlastnictví, navíc s rizikem, že by jim pak tyto prostředky chyběly na potřebné opravy jejich domu samotného, se setkala u pánů Pistolase a Chodury s nepochopením.

Závěr : Udělejte si opravy chodníků na své vlastní náklady (z FO bytových domů), nebo čekejte,

a pak, možná, snad, až za několik dalších let na vás nakonec vyjde řada, de facto nevyřešil v zásadě nic. Uvidíme, jestli MMO uvolní potřebné fin. prostředky během následujícího roku?

Pokud však bude pokračovat alibistický přístup pánů radních na ÚMOb i MMO k řešení uvedené problematiky, nezbude, než tuto záležitost důrazně medializovat, aby došlo konečně k nápravě.

Tato záležitost dříve přislíbené opravy uvedených chodníků se táhne s ÚMOb Poruba již od r. 2013. Navíc, po komunálních volbách v r. 2014 byla následně již zcela opomíjená.

Jako občané porubské oblasti, kde je chůze po spojovacích chodnících pouze na zvýšené vlastní nebezpečí úrazu, které je násobené ještě v době deštivých, či mrazivých zimních dnů, jsme zásadně proti tomu, abychom taková rizika podstupovali a byli jím i nadále zbytečně vystavováni jen proto, že vlastník si zodpovědně neplní své povinnosti, spojené s údržbou a bezpečným provozem svých komunikací.

 

V OV.-Porubě dne 14.10. 2016 zapsal R. Jedlička" 

Takže bezbariérový přístup do domu - nedořešeno.

Věra Jelínková, předsedkyně KK BD1302

31.10.2016

 

***

 

Dne 22. 4. 2016 proběhl informativní seminář v našem BD 1302, kde jsme řešili tématicky dva stěžejní body programu
 
a) způsoby účtování nákladů topné sezony 2015, jejich poměrové členění na TUV a UT a následnou tvorbu kalkulace dle vyhl.372/2001Sb.,členění na základní a spotřební složky, tvorba výpočtů penalizačních rozptylů u koncové ceny nákladů, které se odchylují od středových hodnot v domě.
Dále proběhlo i seznámení družstevníků se změnami, které nastanou za letošní rok, v souvislosti se změnou Vyhlášky 372/2001Sb., na Vyhl. č. 269/2015Sb.,která zbytečně poškodí v konečném důsledku všechny kategorie nájemníků - spořících teplem, i plýtvajících, a tak je zcela postavený na hlavu původní ideologický požadavek EU, aby docházelo k úsporám spotřeby fosilních paliv, i šetrnou spotřebou u každého odběratele tepla, protože nový způsob tvorby cenových nákladů poškodí nakonec všechny.
 
b) v další části semináře jsme se dozvěděli okruh materiálových možností pro instalaci venkovních domovních dveří. Proběhlo zhodnocení výhod a nevýhod možných konstrukčních materiálů z PE, hliníku, ocelohliníku, a dřeva, kde se porovnaly jejich vlastnosti z hlediska tepelných odolností, cenových nákladů a estetického hlediska.
Nájemníci na semináři připomněli, že se vyjádřili poměrem 18 hlasů z 24 ,pro zhotovení dřevěných venkovních dveří a v této souvislosti dostali příslib od přítomného místopředsedy představenstva p. Zapletala, že když většina družstevníků požaduje zhotovení dveří z dřevěných materiálů, že on to bude tedy akceptovat, a ustoupí od svého požadavku na hliníkovou konstrukci dveří. Veřejně přislíbil, že podepíše konečnou podobu zhotovitele na dřevěnou konstrukci nových dveří v našem domě.

R. Jedlička - přednášející

V. Jelínková - předsedkyně KK BD1302

10.05.2016

 

***

 

Informace pro nájemníky č.1/2016

(jedná se o výpis z odpovědi předsedkyně představenstva BD1302 Kontrolní komisi)


 

Chtěla bych připomenout, že Bytové družstvo 1302 má svou e-mailovou adresu: 

bd1302@centrum.cz

 

a své webové stránky: www.bd-1302-ostrava-poruba.webnode.cz,

 

takže v případě potřeby můžete své stížnosti, požadavky, nebo dotazy adresovat přímo na družstvo.“

Admin webových stránek – pí Jelínková, je ochotna nájemníkům, kteří nemají možnost shlédnout stránky na internetu, jim umožnit shlédnutí u ní doma. Taktéž jakékoliv připomínky, články apod., které nájemník považuje za vhodné sdělit ostatním, předat adminovi. Mohou být psány i ručně, ovšem čitelně a samozřejmě vždy s podpisem. Anonymy nebereme. Předejte nejlépe osobně.

***

 

V bodě číslo 3 zprávy KK je zmínka o úklidu, že: jsme "vyhodili oknem" 60Kč!! aniž bychom čerpali nějakou protislužbu. Samozřejmě, že tomu tak není. Zde bych chtěla připomenout, že peníze na úklid jsou stahovány ZÁLOHOVĚ, pomocí SIPa každému bytu stejně, tj. 63,-Kč/BJ.

Znamená to, že peníze jsou uloženy na účtu družstva, čili jsou pořád nás všech!! Jakmile přijde nějaká faktura, která je vždy za již provedenou práci, nebo za materiál, který jsme již odebrali, teprve potom tuto fakturu z BÚ uhradíme. V důsledku to znamená, že jestliže nebyl úklid proveden, nebude také fakturován a nebude nikomu ani zaplacen. Při vyúčtování služeb od firmy Owlet, by měl být tento přeplatek zahrnut do vyúčtování. Jedná se tedy o 15,75 kč /týden/byt, tzn. za 3 týdny 47,25 kč/byt, takže nikoliv 60 Kč. Tyto peníze jsou uloženy na našem vlastním družstevním účtě a už vůbec jsme je nevyhodili oknem. Úklidová firma u nás ukončila pracovní činnost dne 10.1.2016, a to z personálních důvodů, kdy tuto skutečnost majitel narychlo oznámil. Proběhla fakturace za 1.týden provedeného úklidu v měsíci lednu 2016 a ihned se hledalo nové řešení. Nová paní uklízečka nastoupila 28. 1. 2016.

 

V Porubě, 3.2.2016

předsedkyně představenstva BD J. Hrachovcová v.r.

předsedkyně KK V.Jelínková v.r.

 

Tato informace byla umístěna ve skříňce BD v přízemí domu.

 

admin 3.2.2016

 

***

 

Zpráva o činnosti Kontrolní komise BD 1302 za rok 2015  je k nahlédnutí u předsedkyně  KK BD 1302, pí Jelínkové.

admin 20.1.2016

 

***

 

Výpis

ze zápisu z členské schůze BD 1302, konané dne 28. ledna 2015

 

Na schůzi bylo účastna nadpoloviční většina členů a schůze byla tudíž usnášeníschopná. Schůzi zahájila předsedkyně představenstva BD pí Hrachovcová přivítáním členů a zároveň také nechala hlasovat o jednotlivých bodech čl. schůze. Program byl jednohlasně přítomnými členy schválen v navrženém pořadí. 

 

K bodu 3) programu:

"Třetím bodem schůze bylo schválení hospodářského výsledku za rok 2013, který byl jednohlasně schválen ve znění: "Hospodářský výsledek za rok 2013 je zisk a tento použit na úhradu ztráty minulých let".

 

K  bodu 4) programu:

Výroční zprávu za rok 2014 přečetla pí Hrachovcová. Zpráva obsahuje celoroční úspěšnou činnost družstva. Výroční zpráva je součástí zápisu jako příloha č. 3).

 

K bodu 5) programu:

Informaci o stavu finančních prostředků na obou účtech našeho družstva přednesla paní Barbora Šeděnková. Družstevníci vyjádřili spokojenost s hotovostí našeho družstva.

 

K bodu 6) programu:

V diskuzi přednesla pí Hrachovcová návrh kontrolní komise, aby byla uskutečněna přednáška k indikátorům,které nám byly koncem roku 2014 namontovány na ÚT. Družstevníci projevili se školením souhlas. Pí Jelínková a pan Jedlička připravují toto "miniškolení" na 20, únor 2015. 

 

V diskuzi byla také všemi přítomnými odsouhlasena výměna všech tří vstupních dveří našeho domu, které proběhne ještě letos, tj. do konce roku 2015.

 

Předsedkyně BD nabíddla družstevníkům 2 celodenní vstupenky na Výstaviště Černá louka s názvem "Dynamika proměn bydlení, kde budou přednášky k zateplování domů a střech". Výstava bude 26.2.2015.

 

Družstevníci vznesli také dotaz na pana Marka Zapletala, kdy budou dokončeny nátěry balkónů v jednotlivých bytech.

Někteří družstevníci navrhli, že si balkóny natřou sami, proto jim bylo připomenuto, že potřebné barvy, ředidlo, štětce a silikon si mohou vyzvednout u p. Zapletala. 

 

Závěrem předsedkyně představenstva BD poděkovala členům za účast a popřála všem pěkný zbytek dne.

 

Výpis pořídila

Věra Jelínková

8.2.2015

 

 

***

 

Informace 

po písemném dotazu na představenstvo BD 1302

 

V případě výpadku elektrické energie, jako se to stalo v neděli 31.1.2015, kdy  byla porucha na vysokém napětí,  tento výpadek el. energie v celém domě,  je kompetentní a povinen nahlásit na ČEZ, t.č. 840 850 860, člen představenstva BD 1302, a to 

pan Zapletal Marek. 

 

Jelínková V., 

3.2.2015

 

***

Zpráva o činnosti kontrolní komise za rok 2014 byla předána předsedkyni představenstva  BD 1302 paní J. Hrachovcové, dne 14.1.2015.  

V roce 2014 neobdržela Kontrolní komise žádnou písemnou žádost nebo stížnost. Jako nová členka byla přijata do komise paní Eliška Marešová, která nahradila sl. Fritschovou, která se odstěhovala. 

Ze zprávy o činnosti KK. 

Byly provedeny fyzické inventury, a to jak pokladního deníku, hotovosti a dokladů u Mgr. pí B.Šeděnkové. Zápis předán. 

Byla provedena fyzická inventura DKP a provedeny zápisy o inventuře do karet DKP. Taktéž byl proveden zápis a předán p. Zapletalovi.

Obě inventury proběhly bez závad. 

 

"Návrh Kontrolní komise představenstvu družstva.

 

Družstvo by mělo vážně uvažovat o výměně vchodových dveří. Zámek nefunguje i po výměně, železné dveře v zimě jsou celé zmrzlé a také nájemníci v přízemí mají v bytě chladno.

Dveře nejdou zamknout, zůstávají nezavřené, protože ani nájemníci dveře pořádně nedovřou, což je určitě vyloženě „pozvánka“ pro různá individua, kterým nedělá problém si zjistit, že v domě bydlí většina seniorů, na které jsou tito „výtečníci“ zaměřeni. Média i policie neustále upozorňují na okrádání seniorů pod různými záminkami, a my jim tady nabízíme přímo otevřené dveře.

V letošním roce snad družstvo nepředpokládá žádné velké finanční investice a tudíž podle prostředků na účtě, bychom mohli výměnu železných dveří za dveře dřevěné, realizovat." 

 

Další návrh 

Kontrolní komise BD 1302 na zařazení bodu „Vysvětlení funkce indikátorů ÚT“ na schůzi dne 28. ledna 2015


Kontrolní komise navrhuje pozvat na čl. schůzi dne 28. ledna 2015 pana Romana Jedličku, který by v diskuzi členům BD vysvětlil funkci indikátorů a tím i regulačních ventilů na ÚT. Indikátory byly namontovány na ÚT koncem roku 2014, takže zkušenosti dost obyvatel domu prakticky nemá žádné. Spoléhat se na „jedna paní povídala“ není relevantní.

 

Jedná se o to, jak se správně chovat k regulačním ventilům na ÚT, zda s nimi neustále manipulovat a hlídat, zda je ÚT teplé či studené, nebo mít dlouhodobě nastavený stupeň a víc si regulátorů nevšímat, či je teplota ÚT ovlivněna i teplotou venku, nebo také dodávkou tepla z elektrárny. Je také pravdou, že „časem“ se to naučíme sami podle toho, jak se budeme regulátorům na ÚT věnovat, ale také není marné se nechat včas poučit. Zkrátka „jak na to“.

 

Podle mínění komise by pan Jedlička, který je dokonale obeznámen s touto problematikou, mohl vysvětlit, a také samozřejmě doporučit, jak se máme chovat, abychom jednak šetřili teplem, ale také zároveň nemuseli chodit v bytě v kožichu.

Pan R. Jedlička by tuto malou instruktáž byl ochoten na schůzi BD dne 28.1.2015 provést.

 

Komise děkuje představenstvu družstva za zařazení tohoto bodu na program čl. schůze dne 28.1.2015. V případě, že tento návrh by již nebylo možné zařadit do programu schůze, pak navrhujeme, aby se takové „miniškolení“, které by bylo ostatně v zájmu celého družstva, dohodlo a uspořádalo v jiném, co možná nejbližším termínu, a to v topné sezóně. Zima ještě neskončila."


Jelínková

24.1.2015

 

***

 

Chodníky a parkoviště na sídlištích ...

Osud předzahrádek, chodníků a parkovišť na českých sídlištích, které Státní pozemkový úřad (SPÚ) začal ve větší míře vydávat restituentům, jak minulý týden upozornilo Právo, je značně nejistý. Podle zjištění Práva nejsou restituenti na rozdíl od jiných vlastníků jakkoli právně vázáni a mohou se získanými pozemky nakládat podle své libovůle. Mohou chodníky či parkoviště zrušit, zakázat na ně vstup nebo je mohou prodat spekulantům.

Celý článek je   ZDE

 

Vyjádření KK: Učinila jsem písemný dotaz na předsedkyni představenstva družstva pí Hrachovcovou, jak máme vypořádanou plochu před naším domem, protože v době provádění hydroizolace byly s naší plochou před domem jakési nesrovnalosti. O výsledku budu informovat.

Jelínková - vedoucí  KK

15.6.2014

 
***
 
Členská schůze BD 1302 dne 3.6.2014, která byla svolána hlavně kvůli schválení Stanov BD 1302. 
Podle bodu 5) Programu ČS -  Volba nového člena KK, uvádíme výpis ze zápisu.
 
(4) - KK se schází nejméně 2x ročně a podává ČS zprávy o své činnosti a výsledcích svých jednání. Kontroluje činnost družstva a projednává stížnosti členů družstva. 
 
JUDr. Rabasová upozornila na změnu - doplnění textu. Text ve stanovách: ČS volí a odvolává předsedu družstva, byl změněn takto: ČS volí a odvolává představenstvo a KK. (XX/2b).
 
Stanovy BD 1302 byly jednohlasně schváleny, kdy hlasovalo 20 členů ANO, nikdo nebyl proti, ani se nikdo nezdržel hlasování.
 
(5) Vzhledem k tomu, že se sl. K.Fritschová odstěhovala a převedla svůj podíl na pana Lasáka, musela být na základě upozornění JUDr. Rabasové sl. Fritschová odvolána z funkce členky KK. Toto bylo všemi 20 členy odhlasováno.
 
Nominováni na uvolněnou funkci člena KK byli 2 členové družstva. Paní Eliška Marešová a pan Jan Drobný. Hlasováním byla zvolena p. Eliška Marešová, pro kterou hlasovalo všech 20 přítomných členů družstva. Nikdo se nezdržel hlasování, nikdo nebyl proti. Pan Jan Drobný se na členskou schůzi opět nedostavil. 
 
(6) Usnesení přečetla p. Hrachovcová: Členská schůze ze dne 3.6.2014 se usnesla:
 
k bodu č. 3) Do BD 1302 byli přijati noví členové družstva, manželé Ing. Mojmír a Zora Prokopovi a pan Jakub Lasák.
 
k bodu č. 4) Členská schůze schválila nové stanovy BD 1302, Ostrava-Poruba, a to za přítomnosti státní notářky, JUDr. Miluše Rabasové.
 
k bodu č. 5) Novou členkou kontrolní komise byla hlasováním zvolena paní Eliška Marešová.
 
Další body z diskuze ČS jsou uvedeny v kap."Novinky"  ZDE
 
Věra Jelínková
vedoucí  KK
11.6.2014
 
 
***
 
Kontrolní komise dostala tuto nominaci dalšího  člena do Kontrolní komise po odchodu slečny Fritschové. Zaslal pan Novák.
 

"Dobrý den;

 

Prosím o registraci  volební komisí (pro doplňovací volby 3. VI. 2014)

aby byl   jako kandidát do KONTROLNÍ KOMISE B.dr

 zapsán p. Jan D r o b n ý.

 

K tomuto podání mám jeho předběžný souhlas.

Josef  N o v á k

 

24. V. 2014" 

 

Panu Novákovi předsedkyně KK odeslala email s odpovědí, že jeho návrh bude zařazen do programu schůze 3.6.2014. Dále předsedkyně - admin webu informovala pana Nováka o tvorbě webu BD 1302, i kyž zatím je web ve stavu rozpracovanosti. 

 

Jelínková, 24.4.2014.

 
 
 
***
 

Po odstěhování slečny Fritschové bude muset Kontrolní komise zvolit na nejbližší členské schůzi novou členku/člena Kontrolní  komise. Po osobní dohodě s paní Jarmilou Čepkovou, tato souhlasila se členstvím v Kontrolní komisi, takže její členství ještě čeká na odsouhlasení čl. schůze, která se uskuteční 3.6.2014 v 18:00 hodin. 

Jelínková, 18.5.2014

 
 
***
 

Zpráva

o činnosti kontrolní komise BD 1302 za rok 2013

 

 

Po ustanovení kontrolní komise jsme se sešli 2.4.2013 ve složení V.Jelínková, F.Bezchleba a K. Fritschová 4.2.2013. Na schůzce předala pí Jelínková výpis ze Stanov BD a další dokumentaci, hlavně výpis OZ z internetu, který se týká KK.

 

Dohodli jsme se, že KK se bude scházet 4x za rok a v nutných případech.

 

V červenci 2013 se v domě vyskytl problém s hmyzem (štěnice postelní), a to již ve druhém bytě. KK souhlasila s představenstvem družstva, že úhrada za deratizaci v jednom bytě  bude tato proplacena. Naštěstí se v dalších bytech tento hmyz již nevyskytl.

 

Žádné stížnosti, resp. žádosti kontrolní komisi v průběhu roku 2013 předány nebyly.

 

Před svolanou schůzí 11.12.2013 ovšem pan Novák poslal email Bdr/NE! INDIKÁTORY! Ze dne 4.12.2013, ve kterém žádal KK o projednání. Jednalo se o instalaci měřidel na radiátory v bytech, kdy pan Novák předpokládal, že KK tuto povinnost BD, kterou ukládá zákon, tvrdě odmítne. Členové KK s návrhem pana Nováka nesouhlasili a předsedkyně  KK panu Novákovi odpověděla v tom smyslu, že se má dostavit na další schůzi, kde může svůj návrh prodiskutovat a event.obhájit. Pan Novák se zásadně schůzí BD neúčastní. Nepřišel ani na následující schůzi, kdy se volilo nové představenstvo družstva.

 

KK provedla fyzickou inventuru pokladny a pokladních dokladů u pí Mgr Šeděnkové 31.12.2013, je pořízen zápis. Kopie zápisu předána Mgr. Šeděnkové. Inventura byla v pořádku.

 

Dne 21.1.2014 provedla KK také fyzickou inventuru DKP u p. Zapletala ve sklepě. Pí Jelínková záznam o provedené inventuře provedla do všech (22 ) karet materiálu.Taktéž tato fyzická inventura byla bez závad a zápis rovněž pořízen a předán p. Zapletalovi.

 

Jelínková Věra

předseda KK BD 1302

Ostrava, 22.1.2014 

 

***